Turinio marketingas – kelias, grįstas kūrybiška žinute ir pasitikėjimu
Turinio marketingas - pagrindinis kelias į rinką. Kurdami kokybišką ir tikslingą turinį auginsite žinomumą, pasitikėjimą ir klientų ratą.


Turinio marketingas („angl. content marketing“) skamba madingai, bet dažnam galvoje kirba klausimas – kas tai? Kam? Kodėl? Puikus atitikmuo šiai sąvokai būtų kokybiškas tinklapio turinys, vertinga informacija jame. Gebėjimas perteikti vartotojui aktualią informaciją naudingai, nuosekliai ir įdomiai – tai raktas į klientų širdis.
Norint sudominti, pritraukti bei išlaikyti tikslinį vartotojų segmentą verta turinį grįsti žinute, atliepiančia vartotojo poreikius ir lūkesčius bei vertybes. Dar vienas niuansas – žmonės ieško naujovių, pateikimo naujai, naujos informacijos. Vadinasi, turinys turėtų stebinti, paliesti asmeniškai, „pataikyti“ į poreikį. Prekės, prekiniai ženklai, paslaugos turėtų kalbėti su klientu per kokybišką turinį.
Kokia turinio marketingo veikimo paslaptis?
Informacijos gausą internete galima palyginti su lietaus potvyniais. Turinio apstu įvairaus ir daug, todėl kūrėjams svarbu įsisąmoninti keletą esminių dalykų, kad turinys būtų:
trumpas, nuoseklus;
paprastas, aiškus, įsimenamas;
perteiktų žinutės esmę;
pateikiamas per tinkamą formą (vaizdo įrašu, nuotrauka, straipsniu ir t.t.)
turintis kūrybiško potėpio ir prieskonio;
gebantis išlaikyti dėmesį ir skatinantis smalsumą (norisi dar);
pritraukiantis vartotojus sugrįžti ir „užnorina“ dalintis su kitais.
Liaudiška patarlė „ sutinka pagal rūbą išlydi pagal protą“ puikiai iliustruoja veikimo mechanizmą, kad tinkamai parinkta forma ir dar tinkama žinutė joje – yra tikroji paslaptis.
Apie ką turi pagalvoti turinio kūrėjas?
Kalbant apie tikslinę auditoriją, verta susitapatinti su klientu, kitaip tariant „apsiauti jo batus“ ir:
Atsakyti sau į klausimą „kas mano vartotojas“? Kam aš kuriu menamą turinį?
Ką aš noriu pasakyti ir perteikti vartotojui?
Ko gali tikėtis vartotojas?
Kokie būdai gali pritraukti tikslinį vartotojų segmentą?
Kaip galiu įgyti jų pasitikėjimą?
Skirtingos turinio marketingo formos auditorijai pasiekti
Turinio marketingas turi ypatingai dideles galimybes pasiekti tikslinę auditoriją skirtingų formų pagalba. Galimos turinio marketingo arenos:
Straipsnis (labiau tradicinis kelias)
Vaizdo klipai
Infografika
Naujienlaiškis
Blog‘as
Instragram nuotrauka (atspindinti pagr. mintį ar idėją)
Facebook „post‘as“
Messinger žinutė ir Chat botai
El. paštas
Influenceriai – turinio marketingo puošmena?
Ne paslaptis, kad naujos bangos atkeliauja su naujomis madomis ir sukuria kitokį „vibe‘ą“. Influenceriai – šio žodžio apstu visur. Kas jie? Tai socialinių tinklų guru, dievai ir dievaitės, žvaigždės, žinomi žmonės, aktoriai, visuomeniniai veikėjai, kuriuos seka masė žmonių. Jie daro didžiulę įtaką visuomenei ir įvairiai auditorijai socialiniuose tinkluose, tokiuose, kaip Facebook, Instragram. Tokio pobūdžio skleidžiamas turinys ar žinutė įtikina sekėjus, skatina pasitikėjimą taip natūraliau vyksta platesnė komunikacinė sklaida.
Tačiau pasirinkdami nuomonės formuotoją labai gerai įvertinkite ar jo kuriamas įvaizdis sutampa su jūsų vertybėmis. Įvertinkite, kiek influenceris nuoširdus, charizmatiškas ir tikras. Žmonės vis labiau vertina natūralumą ir vidinę charizmą, nei dirbtiną įvaizdį.
Išvados
Labai svarbu atkreipti dėmesį į norimą pasiekti auditoriją (garbaus amžiaus žmonės, jaunimas, vyrai, moterys ar..), žinutę (trumpa, aiški ir kūrybiška mintis, nuosekli informacija, kt.), kurią norima ištransliuoti ir formą (trumpas vaizdo įrašas jaunuoliui, intelektualinis straipsnis mėgstančiam skaityti senjorui, ar...).